Új arculattal jelentkezik a Gere

gere valtozas 03 miniDizájnt váltott a Gere Pincészet, jelezve a borászat harminc éve tartó történetének következő szakaszát. A borászat célja a váltással az volt, hogy egységes, a palackok tartalmának minőségét méltó módon kifejező megjelenést alkosson, amely itthon és külföldön egyaránt megállhatja a helyét.

 

Megújította arculatát a Gere Pincészet, ezzel a borászat új fejezetet nyitott három évtizedes történetében. A változás a termékek megjelenésének minden elemét érinti, így a címkéket, a csomagolóanyagokat és rendhagyó módon a cég nevét is. A borok a jövőben az “A. Gere” nevet viselik, utalva Gere Attilára és gyermekeire, Andreára és Attilára, akik aktívan bekapcsolódtak a pincészet munkájába.

gere valtozas 01

Az alapítókban már régen megfogalmazódott, hogy a fejlődő márka tudatosan épüljön tovább. Ennek biztosítására Unger Zsolt arculattervezőt és csapatát kérték fel, akik nem csupán az dizájn megtervezésében, de a termékstratégia és -struktúra kialakításában is szerepet játszottak. Ungerékhoz olyan márkák arculattervezése köthető, mint a First sör, az Ilcsi kozmetikumok, a Kreinbacher és a Sauska Pincészet vagy a Gerbeaud cukrászda.

gere valtozas 02

A 17 tételből álló borsor a javaslatuknak megfelelően rendeződött át: koherensebb lett, valamint a Weninger & Gere márka beolvadásával egyszerűsödött. A borok minőségi kategóriái (alap-, közép-, és csúcsborok) egyértelműen nyomon követhetők a külső megjelenésben, a korábbinál jobban elkülönülnek egymástól.

gere valtozas 03

Családi pincészet vagyunk, a szívünket is beleadjuk a munkába, boraink állandó, megbízható minőséget képviselnek és elérhetők mindenki számára. Ez professzionalizmust és előrelátást feltételez, amelynek köszönhetően képesek vagyunk nemzetközi színvonalú borokat készíteni. Fontos volt azonban számunkra, hogy boraink és borászatunk külseje is tükrözze azt a szemléletmódot, amit képviselünk – fogalmazott Gere Attila a dizájnváltással kapcsolatban.

A megújulás fokozatosan válik majd láthatóvá a nagyközönség számára, az új évjáratok folyamatosan kapnak új címkét. A teljes paletta így előreláthatólag fél év múlva cserélődik le.

Fotó: Gere

Copyright PuzzleMedia 2017