Címlaplányok az üdítő dobozán

skybaby 04 miniÚj energiaital-család jelent meg a piacon Skybaby néven. A feltűnő, úgynevezett pin-up, vagyis címlaplány stílusjegyeket hordozó dizájnnak és az egyedi receptúrának köszönhetően a gyártó nagy nemzetközi sikerre számít.

 

Az ötlet Balogh Leventétől, a Szentkirályi ásványvíz alapítójától származik, aki eddigi marketingtapasztalatait kamatoztatva segíti a Skybaby által forgalmazott termékek indulását és az újabb fejlesztéseket. – A két év alatt kikísérletezett receptúrában úgy állítottuk össze az alkotóelemeket, hogy azok megkülönböztessék az italt a többi hasonló terméktől. Taurin helyett arginint használunk, némiképp mérsékeltebb a cukortartalom is, hiszen sztéviával és szukralózzal készülnek. A Skybaby család mindegyike szénsavas, tartósítószer-mentes és vitamint tartalmaz – mondta az ötletgazda Balogh Levente.

skybaby 01

Első körben három, Classic, Classic Zero és Cool változatokban érhető el a család, de a közeljövőben további ízeket és egyedülálló kiszereléseket is fejleszt majd a gyártó. A Classic változatban a klasszikus tuttifrutti energiaital-ízét lágyították kékszőlő- és maté kivonatokkal, a Classic Zero kivitelben ugyanez az ízvilág köszön vissza, cukormentesen. A Cool koffeines ízhatású, amit a fahéj, a citrus és a vanília tesz harmonikussá. Mindhárom termék jó alapanyaga lehet koktéloknak is.

skybaby 03

A dizájnt tekintve a fiatalok körében a pin-up stílus trendinek számít, az idősebb korosztálynak pedig kifejezetten nosztalgikus lehet. A 250 ml-es kiszerelésben kapható italt egyébként újrahasznosítható dobozban forgalmazzák. Magyarország mellett további ötven országban kezdik el a forgalmazást, ősszel pedig nemzetközi vásárokon mutatják be a termékeket.

 

Copyright PuzzleMedia 2017