Hamarosan kapható a Mátra Superior

Négy nemzetközi és nyolc hazai iparági díj elnyerése mellett tavaly megduplázta kereskedelmi forgalmát a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok. A családi irányítás alatt álló pincészet eredményeit saját céljai mellett a mátrai borvidék fejlesztésének szolgálatába is állítja.

 

A múlt évben bőven jutott elismerés a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok számára: aranyérem a bordeaux-i Challenge International du Vin borversenyen, ezüstérem a világ legnagyobb boripari kiállításáról Düsseldorfból és a Les Grands Concours du monde-ról, Strasbourgból. A magyarországi megmérettetések sorából kiemelkedik, hogy boraik felkerültek a 'Top100 magyar bor' és a 'Top10 magyar újbor' listákra.

A cég a sikerekkel párhuzamosan értékesítési csatornáját is bővítette: 2017-től a Borháló szaküzleteiben, illetve a Spar és Müller áruházláncok polcain is elérhetők a Dubicz borok, melynek köszönhetően 2016-hoz képest duplájára nőtt a cég kereskedelmi forgalma. Az értékesítés harminc százalékát a prémium kategóriába tartozó borok teszik ki.

A 2017-es év ismét remek minőségű és a borkészítés volumenének fokozásához elegendő mennyiségű szőlővel ajándékozott meg minket. Szerencsésen átvészeltük a szeszélyes időjárást, a januári, áprilisi fagyokat és a májusi jégesőket, valamint a szüretelés rugalmas ütemezésével megelőztük, hogy a nyáron tapasztalt szokatlan hőség kárt tegyen a termésben – tekintett vissza az elmúlt esztendőre Dunai Ágnes, a borászat ügyvezetője.

dubicz 07

A jövővel kapcsolatban elárulta, hogy a mátrai borvidék borászataival összefogva a Dubicz komoly erőfeszítéseket tesz a termékfejlesztés területén, amelynek köszönhetően 2018 márciusában piacra kerül a régió eredetvédett csúcsbora, a Mátra Superior. Ugyancsak tudatos, az értékesítést támogató stratégia húzódik meg a tavaly bevezetett címkesorozat mögött is. Az egyes bortípusok azonosítását megkönnyítő címkéket a Mátra motívumai által ihletett formák díszítik.

Az elsősorban a fiatalabb korosztályt célzó márkaépítés szerves részét képezi a cég mindennapjainak. A borászat igyekszik megjelenni a legtöbb tematikus rendezvényen, tavaly 29 kiállításon és vásáron találkozhatott a közönség a Dubicz boraival. A célcsoport hatékony megszólítására példa a Youtube-on látható, a Kreatív Magazin Online Video Award versenyén ezüst díjat nyert film, amely már 750 000 megtekintésnél jár. 

dubicz 02

Otthonunk, a Mátra Borvidék hírneve alapos ráncfelvarrásra szorul. A régió fiatal borászai ráébredtek, hogy a hajdani dicsőség csak szoros összefogással éleszthető újra. Ennek tudatában hívtuk életre a Mátra Open rendezvénysorozatot, amelynek keretében négy ifjú borász látja vendégül az érdeklődőket és kínál megjelenési fórumot a többi mátrai borászat számára. Az idei esztendő az igazi áttörés éve lesz – tekint optimistán a jövőbe Dunai Ágnes.

 

Copyright PuzzleMedia 2017