Skip to main content

Csomagolással a környezetért

| Gourmet Riporter | Hírcsokor

nescafe miniA Nestlé csomagolóanyagainak száz százaléka újrahasznosítható vagy újrafelhasználható lesz 2025-re – közölte a cég. Ennek fontos lépéseként a vállalat áprilistól limitált szériában, teszt jelleggel papíralapú változatban is piacra dobja az egyik legnépszerűbb márkája, a NESCAFÉ 3in1 Classic instant kávék csomagolását. Az új formátumot a világon először a magyar fogyasztók próbálhatják ki.

 

 

A Nestlé célja, hogy csomagolóanyagai ne a hulladéklerakókban vagy ami még rosszabb, a környezetben végezzék, hanem a fogyasztók közreműködésével folyamatos körforgásban tartsák őket. Ennek érdekében a cég vállalta, hogy a következő négy évben minden terméke csomagolását újrahasznosíthatóvá vagy újrahasználhatóvá teszi.

nescafe 02

Az új, limitált szériás csomagolás támogatja a Nestlé ez irányú törekvéseit, valamint a NESCAFÉ azon célját, hogy az alapanyagok beszerzésétől kezdve a gyártáson és a csomagolóanyagokon keresztül a felelős kávéfogyasztásig élen járjon a fenntarthatóság területén. A NESCAFÉ a piacon elsőként Magyarországon teszteli a 3in1 Classic termékek papíralapú csomagolását, ami a megszokott csomagolással párhuzamosan, a készlet erejéig lesz elérhető a SPAR és az INTERSPAR üzletekben. Az új papíralapú csomagolás szelektíven, a papírhulladékkal együtt gyűjthető, széles körben újrahasznosítható, azaz amennyiben kiépített rá az infrastruktúra, újrafeldolgozásra kerülhet.

nescafe 03

– Ez az innováció az első lépés annak érdekében, hogy a kávéitalpor mixek csomagolóanyagai is környezetbarátabbak legyenek. A termékek kiszerelése, ízvilága, receptúrája ugyanakkor változatlan marad, miközben lehetővé teszi a fogyasztók tudatosabb választását – vélekedett Bagi Bernadett, a NESCAFÉ brand menedzsere. 

nescafe 04

A Nestlé több eszközzel támogatja a hazai szelektív hulladékgyűjtési- válogatási- és újrahasznosítási struktúra fejlesztését, és edukációs kampányokkal segíti a lakosságot az ökológiai lábnyomuk csökkentésében. A márka a Grown Respectfully program keretében 2010 óta világszerte több mint 700 ezer termelőt támogatott egészségesebb, ellenállóbb és jobb minőségű kávé előállításában és ezáltal életminőségük javításában.

 

Fotó: Nestlé

 

Címkefelhő