A törzsvásárlók nem mondtak le a kávéjukról

A törzsvásárlók nem mondtak le a kávéjukról

A koronavírus-járvány alatt sem mondtak le a magyarok kedvenc kávés italukról – derült ki körképünkből. Lényegében ez a kedvező hozzáállás tartott életben számos kávézót. Ám az elvitelre készített kávé és reggeli ellenére a járvány miatt elrendelt korlátozások a legtöbb céget teljesen lenullázták. Akadt olyan vállalkozás, ahol kérdésünkre elárulták: 90 százalékos a veszteségük az utolsó békeévhez képest.

Tovább a cikkre

Nyithatnak a teraszok!

Nyithatnak a teraszok!

Hosszú zárva tartás után hamarosan megnyithatnak a vendéglátóegységek teraszai – jelentette be a kormány. A belső helyiségeket egyelőre továbbra sem fogadhatnak vendégeket. A mögöttünk hagyott majdnem félévhez képest a döntés nagy előrelépést jelent, ami a rohamtempóban zajló védőoltásnak is köszönhető.

Tovább a cikkre

Kávéház

Egyformán népszerű a kotyógós és a kapszulás

Egyformán népszerű a kotyógós és a kapszulás

Az otthoni kávézásra havonta átlagosan 3 ezer forintot költenek a magyarok – derült ki a Costa Coffee és a GKI Digital közös, közelmúltban végzett kávézási szokásokat felmérő kutatásában. A válaszadók majdnem harminc százaléka ennél is többet, akár 3-5 ezer forint is költ kávézásra, míg ötezer forint feletti összeget csak minden tizedik kávéfan.

Tovább a cikkre