Magyar borban az igazság!

| Gourmet Riporter | Pincesor

Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősítette borkínálatát a PENNY. A megújuló szortiment már folyamatosan elérhető az áruházlánc összes magyarországi üzletének polcain. A finom fehér és vörös nedűk Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban mutatkoztak be a közelmúltban, amelyek közül az elsőt Florian Jens Naegele, a PENNY magyarországi vezérigazgatója nyitotta ki.

 

A szüreti időszakban száz árucikkel bővült a PENNY borkínálata, amely a vállalat 2021-ben kezdődött, nagyszabású megújulási programjának egyik fontos mérföldköve. Az áruházlánc éves szinten mintegy 8,7 millió palack bort értékesít az országszerte található 227 egységében. A tavalyihoz képest idén eddig 10,7 százalékos forgalomnövekedés jellemezte a szegmenst, és a borkínálat mostani frissítésével a vállalat várakozásai szerint további öt százalékos emelkedés várható.

penny 02

A szortiment újragondolásával a cég olyan üde, friss és gyümölcsös ízvilágot kereső, tehát inkább a kezdő borfogyasztók felé is nyit, akik elsősorban a hazai termékeket részesítik előnyben. „Évek óta kiemelt célunk, hogy növeljük a magyar termékek számát a PENNY üzleteiben. Mára a nálunk található összes, mintegy 2500 árucikkünk közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják, és azon dolgozunk, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen. Ehhez csatlakozik most borkínálatunk megújítása is, amelynek keretében számos nagyszerű hazai pincészet terméke kerül a polcokra” – közölte Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

penny 04

A „titkos” bortrezor az Alkotmány utcában kapott – átmenetileg – helyet, itt kóstolhattuk meg a PENNY új kínálatát a közelmúltban. Az első palackot Florian Jens Naegele, a PENNY magyarországi vezérigazgatója nyitotta ki, majd töltött is belőle a megjelenteknek. A vállalatvezető bevezetőjében megemlítette: már több mint négy éve él Magyarországon, szereti a magyar embereket és a magyar borokat. „Bár Németországban, és különösen Bajorországban, ahol ezt megelőzően dolgoztam, elsősorban a sört szeretik, magam mindig érdeklődtem a borok iránt is. Édesapámnak ugyanis volt egy szőlőterülete, amelynek terméséből nagyjából 1000 liter bort tudott készíteni, hobbiól. Bátyámmal együtt megtanultunk minden munkafolyamatot, ami a szőlőműveléshez kapcsolódik, így joggal állíthatom, a szőlészet nagyon kemény munka” – mondta a vezérigazgató.

penny 01

Hozzátette: ha Európában bemegy egy üzletbe, az eladók sok náció borait javasolják kóstolásra, ám magyart soha, ami szerinte igen sajnálatos, mert Magyarországon nagyon jó borokat lehet inni. Légli Kislaki Vörös, Tokajicum Sárgamuskotály, Laposa Hableány Bianco és Muscat, Lajvér DOME Cuvée, csupán néhány tétel azok közül, amelyek kizárólag a PENNY borkínálatában érhetők el. Bár a felsorolt borok és a további újdonságok az ország eltérő régióiból származnak, több egyezőséget mutatnak: például mind minőségi, mégis kiváló ár-érték arányú magyar borok.

penny 03

A PENNY Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon, a vállalat kommunikációja szerint küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is.

 

Címkefelhő