Fő tartalom átugrása

Kifutópályára kerül a Primavera

| Gourmet Riporter | Fitt és fenntartható

A Primavera ásványvíz lesz a hivatalos „ásványvizes” támogatója a Budapest Airport szeptember 2-i, nemzetközi Runway Run 5.0 elnevezésű futóversenyének. A sportrendezvényeket a márka évek óta kiemelten támogatja, ezek közé tartozik az Ultra Balaton, a Balatonman vagy a Night Run. A közelgő versenyen a cég biztosítja a félliteres ásványvizet a ferihegyi 1. számú kifutópályán megrendezendő futóversenyen.

 

mizse 03 kicsiKülönleges helyszínen, a ferihegyi kifutópályán rendezik meg a hétvégén a Runway Run 5.0 futóversenyt, amelyen a megszomjazó sportolók Primavera ásványvízzel csillapíthatják majd szomjukat. A cégnél azonban nemcsak ez a nemes gesztus ad okot az örömre: Az ACNielsen Piackutató felmérése szerint a Primavera, valamint a zászlóshajónak számító Mizse forgalmazója, a Magyarvíz Kft. sikeres első félévet zárt: mennyiségben 9,6 százalékkal nőttek eladásai a tavalyi első félévhez képest. Ezzel túlszárnyalta a hazai ásványvízpiac 2,4 százalékos összes növekedését, az idei nyár pedig rekordforgalmat hozott. A legnagyobb részt a Mizse ásványvízmárka értékesítéséből származó közel 16 százalékos növekedés biztosította.

 

A szakértői felmérések szerint a Magyarvíz és a Mizse márka nőtt a legnagyobb mértékben az ásványvízpiacon, a tavalyi első félévvel összehasonlítva. A cég augusztusi adatai is ígéretesek, eladási számaik már most jóval magasabbak, mint az elmúlt év utolsó nyári hónapjában. Idén a legmelegebb hónapokban nemcsak a hőmérsékleti rekordok dőltek meg, hanem az ásványvizeink forgalma is – közölte Balog Zoltán, a társaság kereskedelmi igazgatója.

Fotó: Magyarvíz Kft.

 

Címkefelhő